پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 03.07.2009, 23:50


به منظور اطلاع رسانی به همه کسانی که نگران حال آقای دکتر سعید حجاریان هستند، تقی اسدی (پزشک سعید حجاریان)

این جانب دکتر تقی اسدی (متخصص مغز و اعصاب) یکی از اعضاء تیم پزشکی ای هستم که در عرض ده سال گذشته با زحمت بسیار زیاد آقای دکتر سعید حجاریان را مورد درمان اختلالات ناشی از اصابت گلوله به سرشان قرار داده ایم. در نتیجه این سوء قصد ایشان دچار آسیب بخشهائی از مغز، و نخاع و هم چنین عروق مغز شدند. حاصل این آسیبها اختلال تکلمی، راه رفتن، و درد میباشد. با درمانهای داروئی متعدد، فیزیوتراپی، کار درمانی و گفتار درمانی ایشان را تا حدی تحت کنترل در آوردیم. درمانهای ایشان دائمی، و بدون وقفه بوده و همچنان در حال انجام است. هرگونه وقفه در هر یک از این جنبه ها میتواند موجب آسیب بلافاصله و یا غیر قابل برگشتی برای ایشان بشود.

با تماسی که با همسر پزشک ایشان داشتم، گزارشی از وضع روحی بسیار بد و کاهش واضحی در قدرت جسمی ایشان به اطلاع اینجانب رسید. سیستمهای خارج از دستگاه عصبی ایشان احتیاج به ملاقات فوری پزشک داخلی دارد.

بعلت محرمانه بودن اطلاعات پزشکی اینجانب از افشاء جزئیات پزشکی پرونده ایشان معذورم، ولی می‌توانم اذعان کنم که بازداشت ایشان میتواند منجر به خطر جانی غیرقابل جبران برای ایشان شود.

با در نظر گرفتن جنبه های انسانی، از همه کسانی که قادر به کمک به ایشان میباشند اکیدا درخواست میشود که در آزاد سازی و یا انتقال ایشان به محل مناسبی - منزل - که بتواند درمانهای روزانه اش را گرفته و از زیر فشار روانی حبس انفرادی در آید، کوشش نمایند. بار دیگر تأکید می کنم جان بیمار من در خطر است. خواهشمند است به اخطار پزشکی اینجانب توجه فرمائید .
دکتر تقی اسدی



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024