سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday 23 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 14.06.2009, 16:49

دوشنبه ساعت ١٦


جمهوریت: حامیان میرحسین موسوی امروز دوشنبه از ساعت ١٦ تا ١٨ در سراسر كشور راهپیمایی می‌كنند. در تهران این راهپیمایی از میدان انقلاب تهران به سوی میدان آزادی انجام می‌شود و میرحسین خود پیشاپیش راهپیمایان خواهد بود. این خبر را رییس ستاد میرحسین موسوی اعلام كرد.

متن نامه رییس ستاد موسوی به شرح زیر است:

جناب آقای محصولی وزیر كشور ، با سلام، به استحضار می رساند جمعی از مردم در اعتراض به شیوه انتخابات درصددند روز دوشنبه ٢٥/٣/٨٨ ساعت ٤ بعد از ظهر راهپیمایی آرام در سراسر كشور برگزار نمایند ، خواهشمند است نسبت به صدور مجوز اقدام نمائید.لازم به یادآوری است مسیر راهپیمایی در تهران از میدان انقلاب تا آزادی به همراه سخنرانی جناب آقای میرحسین موسوی در میدان آزادی است.

با تشكر
٢٤/٣/٨٨
بهزادیان نژاد


دقایقی پیش بهشتی مشاور موسوی گفت: برای تظاهرات امروز مجوز ندادند ولی منتخبین اصلاحات موسوی، کروبی و خاتمی رأس ساعت مقرر در مسیر اعلام شده حاضر خواهند شد تا با مردم صحبت کنند.


ساعت و زمان تظاهرات روز دوشنبه مردم تبریز

مردم معترض به تقلبات انتخاباتی و حامیان میرحسین موسوی روز دوشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سراسر کشور و تبریز راهپیمایی می کنند.در تبریز این راهپیمایی از میدان ساعت به سوی میدان آبرسان و فلکه دانشگاه انجام می شود.
جمعی از مردم تبریز و دانشجویان و اصناف و کسبه و فرهنگیان در اعتراض به شیوه انتخابات درصددند روز دوشنبه ۲۵/۳/۸۸ راهپیمایی آرام برگزار کنند.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024