جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 14.06.2009, 16:39


سایت موج سوم ، متعلق به ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی : آمار واقعی انتخابات ۲۲ خرداد لو رفت؛ موسوی با ۲۱ میلیون رای، رئیس‌جمهور منتخب ایرانیان است.

یك منبع آگاه در اتاق تجمیع ستاد انتخابات كشور فاش كرد كه بر اساس آرای واقعی مردم، میرحسین موسوی رئیس‌جمهور منتخب ایرانیان است و تمام آرای اعلام شده از سوی وزارت كشور، ساختگی و از پیش تعیین شده است.

این منبع مطلع به «موج سوم» خبر داد كه وقتی مسئول ستاد انتخابات وزارت كشور اولین نتایج آرا را اعلام كرد، تنها نتایج ۵۰۰ هزار رای به اتاق تجمیع ستاد انتخابات رسیده بود و آنچه از سوی كامران دانشجو اعلام شد، هیچ ربطی به جمع‌بندی آرا تا آن لحظه نداشت.

به گفته‌ی این منبع دولتی، تمام ۹ بیانیه وزارت كشور از قبل تهیه و تنظیم شده بود و اعداد و ارقام اعلام شده توسط یك نرم‌افزار جعل شده است. این نرم‌افزار میزان آرای اعلامی در هر مرحله را طوری بین شعبات اخذ رای تقسیم می‌كند كه آرای اعلام شده واقعی به نظر بیاید؛ حال آنكه نتایج اكثر صندوق‌ها و صورتجلسه‌ها در كمیته صیانت از آرای ستاد موسوی موجود است و عدد آرای موسوی و احمدی‌نژاد در صندوق‌های مشخص قابل جعل نیست.

این منبع حاضر در اتاق تجمیع ستاد انتخابات كشور در نهایت اعلام كرد كه طبق آرای واقعی گردآوری شده در این ستاد، آقای میرحسین موسوی با كسب ۳/ ۲۱ میلیون رای معادل ۲/ ۵۷ درصد كل آرا رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران است و نفرات بعدی به ترتیب محمود احمدی‌نژاد با ۵/ ۱۰ میلیون رای معادل ۲۸ درصد كل آرا، محسن رضایی با ۷/ ۲ میلیون رای معادل ۲/ ۷ درصد آرا و مهدی كروبی با ۲/ ۲ میلیون رای معادل ۶ درصد كل آرا هستند.

این منبع همچنین میزان واقعی مشاركت مردم در انتخابات را ۴/ ۳۷ میلیون معادل ۸۱ درصد كل واجدین شرایط و میزان آرای باطله را نیز ۶۰۰ هزار رای معادل ۶/ ۱ درصد كل آرا ذكر كرد.

بدین ترتیب رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران كسی جز میرحسین موسوی نیست و همانطور كه آقای موسوی نیز در مصاحبه مطبوعاتی جمعه شب تاكید كردند، نتیجه متفاوتی كه از سوی وزارت كشور دولت احمدی‌نژاد اعلام شده، همانند آمارهای رئیس دولت در ایام انتخابات، دروغین و تقلبی است.

http://www.mowj.ir/ShowNews.php?7229



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024