پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 18 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 06.01.2009, 23:25



۱۷ دی ماه ۱۳۸۷- پزشکان مدافع حقوق بشر با ارسال بیانیه‌ای امروز اعلام کردند که برادران علایی- کامیار و آرش؛ پزشکان پیشگام در مبارزه با ایدز که بیش از ۶ ماه است در زندان بسر می برند، بشدت به کمک همه مردم نیاز دارند.

برادران علایی که به مدت ۶ ماه بدون هیچ اتهامی در زندان بسر بردند، در هفته گذشته به اتهام ارتباط با دولت متخاصم و سایر اتهاماتی که دولت از ابراز برخی از آنها خود داری کرد، در یک دادگاه فرمایشی محاکمه شدند. پزشکان مدافع حقوق بشر بر این باورند که در جریان یک دادرسی ناعادلانه، این اتهامات که منشاء سیاسی دارند، به ناحق به برادران علایی وارد شده است.

برای نجات برادران علایی اقدام کنید!

جامعه بین المللی نگران سلامتی و امنیت جانی و حقوق این پزشکان سرشناس است.

پزشکان مدافع حقوق بشر از همه مردم خواست که همین امروز برای آزادی کامیار و آرش اقدام کنند و با نمایندگی ایران در سازمان ملل تماس بگیرند و از آنها بخواهند که آرش و کامیار را آزاد کنند تا آنها بتوانند به کار شان که نجات مردم از ایدز است، ادامه بدهند.

برای اقدام سریع به این پیوند مراجعه کنید:

http://actnow-phr.org/campaign/drop_the_charges?rk=h13ONw71TgBhEhttp://actnow-phr.org/campaign/drop_the_charges?rk=h13ONw71TgBhE

پزشکان حقوق بشر انتظار دارد که حداقل 500 ایمیل، تلفن و نامه به نمایندگی سازمان ملل متحد ارسال شود. آیا شما اولین نفری خواهید بود که این حرکت انسانی را انجام می دهد؟

ابتکار برادران علایی در نجات جان بیماران مبتلا به ایدز در ایران و سایر کشورها یک جرم نیست بلکه یک اقدام پزشکی است. همین امروز برای آزادی آنها اقدام کنید.

برای اطلاعات بیشتر در باره سابقه کارزار بین المللی برای برادران علایی به این پیوند مراجعه کنید:

http://www.iranhumanrights.org/farsi/alaies22dec2008.html



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024