پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 10.06.2008, 14:39


ایسنا: با دستور رییس قوه قضاییه اجرای حكم بهنود شجاعی و محمد فدایی - متهمان به قتل- به منظور اخذ رضایت اولیای دم یك ماه به تعویق افتاد.

محمد مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ایسنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: جهت پیگیری پرونده موكلم كه قرار بود مجازات قانونی وی فردا صبح در زندان اوین اجرا شود، به دفتر رییس قوه قضاییه مراجعه كردم و مسوولان دفتر ایشان اعلام كردند اجرای حكم بهنود شجاعی به منظور اخذ رضایت اولیای دم به مدت یك ماه به تعویق افتاده است.

وی گفت: متوجه شدم برای محمد فدایی نیز كه پدرش پیگیر موضوع بود، دستوری مشابه موكلم از سوی رییس قوه صادر شده است.

مصطفایی درباره آخرین وضعیت موكل دیگرش به نام سعید جزیی كه قرار است پنجم تیرماه مجازات قانونی‌اش اجرا شود، گفت: موكلم صبح امروز به قرنطینه زندان اوین منتقل شده كه هنوز علت انتقال را متوجه نشدم و از طرفی زمان اجرای حكم هیچ یك از موكلانم كه طبق بند "ح" ماده هفت آیین‌نامه به اینجانب به‌عنوان وكیل محكوم‌علیه كتبا اعلام نشده است.

مصطفایی خاطرنشان كرد: با این وجود بنا به دستور رییس قوه قضاییه اجرای حكم بهنود شجاعی و محمد فدایی به تعویق افتاده و اجرای حكم سعید جزیی نیز با توجه به اعلام زمان فاقد وجاهت قانونی است.

فخرالدین جعفرزاده، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران نیز در این‌باره به خبرنگار ایسنا گفت: با دستور رییس قوه قضاییه و تلاش هیات صلح و سازش دادسرای امور جنایی، اجرای مجازات بهنود شجاعی و محمد فدایی یك ماه به تعویق افتاد تا ان‌شاءالله زمینه برقراری صلح و سازش فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به آنچه در برخی رسانه‌ها مبنی بر اجرای مجازات سعید جزیی عنوان شده است، خاطرنشان كرد: ‌این فرد از ابتدا در فهرست اجرای حكم محكومان روز چهارشنبه نبوده است.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024