شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 22.07.2007, 9:54


ایران امروز: به گفته علی دباغ سخنگوی دولت عراق ، محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی یک هواپیمای ایرباس 300 به نخست وزیر عراق هدیه کرده است. قرار است این هواپیما در مسافرت های ویژه نوری مالکی و همراهان وی مورد استفاده قرار گیرد و در ناوگان حمل و نقل عمومی عراق قرار نگیرد. این هدیه در زمانی تقدیم نخست وزیر ناتوان عراق قرار می گیرد که مردم ایران به شدت از نارسائی خطوط هواپیمائی کشور رنج می برند و در هفته های گذشته بسیاری از هموطنان ما به دلیل ناتوانی خطوط هواپیمائی کشور و تأخیر در پروازها، ساعت ها در فرودگاه های کشور سرگردان شده بودند.

این روزها، علاوه بر فرستادن هدایا برای تروریست های عراقی ، آقای احمدی نژاد به یک باره به رئیس جمهوری سخاوتمند برای گروه های شبه نظامی ریز و درشت منطقه خاورمیانه درآمده و موج جدیدی از حاتم بخشی ها و حراج ثروت ملی مردم نیازمند کشورمان را عیان کرده است. در سفر اخیر وی به سوریه و دیدار با بشار اسد ، حسن نصرالله ، خالد مشعل و رئیس تشکیلات جهاد اسلامی فلسطین ، آقای احمدی نژاد بیش از یک میلیارد و ششصد و بیست و هشت میلیون دلار از ثروت مردم ایران را بین این کشورها و گروه های تروریستی تقسیم کرده است. تحریم های اخیر شورای امنیت و به ویژه بلوکه کردن هرگونه معامله با بانک های سپه و صادرات ، محمود احمدی نژاد و بخش های مالی دولت ایران را واداشته تا پرداخت های خود را به گروه های وابسته به شکل مستقیم انجام دهند. کارشناسان منطقه معتقد هستند در طی ماه های گذشته و از زمان آغاز تحریم های مالی بر ضد ایران ، عملیات تروریستی در لبنان و فلسطین کاهش یافت اما پیش بینی می شود بعد از سفر احمدی نژاد به سوریه و پرداخت مستقیم حق الزحمه تروریست ها ، یک بار دیگر موج فزاینده اعمال تروریستی و کارهای خرابکارانه وابستگان رژیم اسلامی ایران در لبنان و فلسطین از سر گرفته شود.

همچنین طبق برآوردهای محرمانه داخل رژیم اسلامی ، تاکنون جنگ سال گذشته حزب الله با اسرائیل و بر روی کار آمدن دولت حماس در فلسطین ، چهار و نیم میلیارد دلار برای ایران هزینه داشته است. این موضوع موجب اعتراض تعدادی از مدیران وطن پرست ایرانی در بانک مرکزی ایران شده است و به گفته برخی از این مدیران کار حواله کردن پول به گروه های تروریستی با کندی عمل مواجه شده است. این مسأله موجب شد که احمدی نژاد خود شخصا وارد عمل شده و به بهانه تبریک گفتن آغاز دور دوم ریاست جمهوری بشار اسد ، به سوریه سفر کرده و گروه های تروریست وابسته به خود را مورد لطف دلاری خود قرار دهد.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024