چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sat, 14.07.2007, 11:45


بیانیه شورای مسلمانان شیعه استرالیای غربی

چند روز پیش ترویست‌های جنایتکار در پی آفریدن فاجعه‌ای دیگر در مرکز شهر لندن و در فرودگاه اسکاتلند بودند.
کشتن مردم بیگناه اینک به صورت بازی روزانه این جنایت‌کاران درآمده است. مردم خاورمیانه اولین و بیشترین قربانیان این هیولای وحشتناک هستند. در عراق روزانه ده‌ها نفر قربانی بمب‌گذاری‌هایی از نوع آنچه در انگلیس اتفاق افتاده است می‌شوند. قربانیان این هیولا همه از میان مردم بیگناه انتخاب می‌شوند، چه فرقی میکند مردم بیگناه عراق یا مردم بیگناه انگلیس و یا ایالات متحده امریکا.

مردم

از این هیولا نترسید و اجازه ندهید این هیولای جنایتکار برای شما قضاوتهای ناعادلانه در مورد هم‌وطنان مسلمانتان بیافریند. هیولای جنایتکار تروریسم از ترس ما و شما و ایجاد دشمنی‌ها تغذیه می‌کند.
امروز مردم مغرب زمین نیز شاهد مصائبی هستند که مردم خاورمیانه بخصوص مردم مظلوم عراق هر روز با آن دست به گریبانند. ترس از کشته شدن خود و یا خانواده عزیز در بمب‌گذاری‌های روزانه بصورت بخش لاینفک زندگی مردم عراق در آمده است.

از سال 2003 تا کنون بیش از 2000 پزشک و استاد دانشگاه در عراق بوسیله جوخه‌های مرگ ترور شده‌اند. این البته به‌غیر از ده‌ها هزار نفر از زنان و کودکان و مردان بی‌گناهی است که از آن تاریخ تا کنون در بمب‌گذاری‌های خیابانی به قتل رسیده‌اند.

این هیولا شیعه و سنی و یا مسیحی و یهودی نمی‌شناسد. هنوز چند روزی از عملیات انتحاری در هتل المنصور در بغداد که در آن 12 نفر کشته شدند، نگذشته است. شش تن ازاین کشته شدگان رهبران قبائل اهل سنت در استان انبار بوده اند. این حمله انتحاری به گردهمایی رهبران اهل سنت صورت گرفت که برای محکوم کردن القاعده گرد هم آمده بودند (25 ژوئن 2007).
شورای مسلمانان شیعه استرالیای غربی تروریسم را در هر شکل آن محکوم می‌کند و در مبارزه با این جنایتکاران تا به آخر در کنار هموطنان استرالیایی خود ایستاده است.
ما اجازه نخواهیم داد تا این جنایتکاران و طرفدارانشان چهره اسلام که دین صلح و دوستی و برابری و عدالت است را مخدوش کنند (اسلام و سلم در عربی به معنی صلح است).

شورای مسلمانان شیعه استرالیای غربی

این بیانیه به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی منتشر شده است.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024