سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday 23 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 25.04.2007, 5:29


هم میهنان، جوانان و دانشجویان ایرانی،
دوستداران صلح، آزادی و دموکراسی در کلن و آلمان


در روز اول ماه مه همراه و همآوا با زنان و مردان آزادیخواه دنیا روز جهانی کار و کارگر را جشن میگیریم. با شادباشهای فراوان به کارگران جهان و کارگران و زحمتکشان میهنمان در این بزرگداشت جهانی، ارزشهای تاریخی و انسانی این روز خجسته را پاس میداریم، با این امید که این میثاق همچنان به یادگار بماند.

ایران کشوری باستانی با تاریخی یگانه است. سرزمین حماسه و شعر و دیار جانهای شیفته و یادگارهای عاشقانه و تراژیک ادبی و یکی از کانونهای فرهنگی دیرین دنیاست و در جایگاه خود نقشی شایسته در ایجاد تمدن هزاره ها و ارزشهای انسانی و تاریخی بعهده دارد. اکنون اما، بوف شوم جنگ بالهایش را برفراز سرزمین سیمرغ پهن میکند.

ایرانیان آزاده! گرد هم آییم تا صداهای یکایک ما برای نیل به آزادیهای سیاسی و اجتماعی، برای دفاع از مبارزات کارگران، زحمتکشان، زنان، معلمان و پرستاران، یرای استقرار دموکراسی در ایران و صلح در منطقه و جهان، به بانگی پرطنین و رسا اوج یابد.

متحدانه و هوشیارانه در راه بقای میهن باستانی مان برخیزیم و به رژیم جمهوری اسلامی و دولتهای متجاوز و جنگ طلب دیگر اعلان داریم که دیار کهن مان هزاره ها را پایدارانه گذرانده و این روزهای پرمخاطره را نیز به همت و مهرورزی و پیکار مردمان آگاهش پشت سر خواهد گذاشت. هم میهنان! برای ایرانی آزاد، آباد، مستقل و دموکراتیک بکوشیم.

در راهپیمایی روز اول ماه مه، ١١ اردیبهشت، شرکت جوییم و صدای صلح و دموکراسی خواهی و استقلال طلبی خود را به گوش جهانیان برسانیم.


بدور باد جنگ
برقرار باد صلح و دموکراسی

جمع برگزار کننده: مهندس کمال ارس، مهندس ارژنگ برهان، دکتر حسین جوادی، دکتر پرویز داورپناه، دکتر حسین رضازادگان، علی اصغر سلیمی، مجید ملکی، سرهنگ صادق محمودی، فرشید یاسایی.

مکان شروع راهپیمایی: Hans – Böckler Platz , 50672 Köln
زمان شروع راهپیمایی: اول ماه مه 2007، ساعت 11 صبح



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024